Hei igjen, og takk for tips ang. dekk. Siden du er en av dem som ser ut til å være kjent på forumet, lurer jeg på følgende:
Jeg går inn på min profil og skal laste opp et bilde. Da får jeg denne feilmeldingen:
Welcome to your control panel
No access permissions
Sorry, the board administrator has not enabled your permissions for this part of the control panel.
Hva gjør jeg?
Utover dette vil jeg uttrykke stor glede over vinteren så langt. Var ute å kjørte både julaften, og 2 januar. Møtte riktignok ikke mange likesinnede, men med godt og varmt utstyr ble det kjempefine turer. Håper jeg treffer noen av folkene her inne til sommeren.
Mvh. Tom i Sandefjord (Utflyttet Særping)
Hey Tom!
Det du spør om er jeg usikker på, gitt...
Selv hadde jeg ikke noe problem med å legge in avataren, dvs. det bildet du ser på postingene mine.
Hvem som er administrator er jeg også usikker på, men hvis du poster en melding på forumet og legger fram problemet så er jeg sikker på at
noen vet svaret.
Ellers må jeg si at jeg misunner deg litt! Kjøreforholdene her jeg bor, vel 400 m.o.h. på Østlandet nord for Oslo innbyr ikke til sjansespill på to hjul. For mye is på veiene, dessverre...
Men jeg håper vinteren fortsetter på samme måte. Nå kan vinteren like så godt forbli grønn fram til en tidlig og flott vår!
Jeg fikk bare kjørt drøye 2500 km. på min nye TDM i fjor og dauer etter å ta den fram igjen!
Derfor kan jeg godt greie meg uten en meter med snø
nå, liksom... Totalt unødvendig siden den ikke falt i fjor, skjønner
Kanskje vi sees til våren/sommeren? Jeg kommer til å ta meg turer både hit og dit i landet til sommeren.
FAktum er at det er mange år siden jeg har tilbrakt det meste av ferien i Norge. Med TDM'en på plass kan Norge igjen fort bli mitt første ferieland (selv om jeg fortsatt trives usedvanlig godt på Malta, hvor min fru og jeg har feriert mest de siste årene...).